tiistai 8. heinäkuuta 2014

Viimeinen puputoppikuva

Kyllähän noi lempivaatteet kulkevat kausissa. Tai monesti kun laittaa paidan päälle tänään, haluaa sitä käyttää seuraavat kolme päivää. Kuten tätä Uhanan puputoppia. Nyt se sai seurakseen Muumi-shortsit, jotka olen ostanut Facebookin Ommeltujen vaatteiden kirpputorilta, Elina Wee ja iloiset ompeleet nimiseltä ompelijalta. 


Olen kyllä iloinen siitä, että olen löytänyt nuo Facebookin kirpputorit. Kestovaipat, Marimekot ja ommellut vaatteet löytyvät niistä kätevästi ja tähän asti kaikki kaupat ovat sujuneet hyvin. Tai no, yhtä paitaa odotin kolmisen viikkoa ja kun viikon odotuksen jälkeen tiedustelin sitä, niin se oli "matkalla". Parin viikon päästä tiedustelin uudelleen ja silloin se oli kuulemma "tulossa". Ja tulikin seuraavana päivänä ykkösluokan kirjeenä, leimattu edellisenä päivänä. Sanomattakin selvää, että kyseiseltä ompelijalta en osta enää ikinä mitään. Olisi voinut rehellisesti sanoa ensimmäisellä kyselykerralla, että ei ole vielä tulossa, on kiireitä tai muuta. Elina Wee puolestaan on toimittanut ne 3-4 tuotetta mitä olen häneltä ostanut aina heti kauppojen jälkeen. Ja olen kyllä tykännyt Elinan ompelujäljestä. 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti