sunnuntai 11. toukokuuta 2014

Äitienpäivä


Nyt se on kohta takana, elämäni toinen äitienpäivä. Parempi kuin edellinen, kun yritimme reilun viikon ikäisen kanssa käydä syömässä ravintolassa. Huuto alkoi kun astuimme ovesta sisään ja loppui kun astuimme ovesta ulos. Puolen vuoden päästä uskaltauduimme uudelleen samaan ravintolaan ja taas seurasi huutoa. Ehkä tyttö ei vaan tykkää siitä ravintolasta? 

Pari vuotta sitten äitienpäivän vietto oli yhtä tuskaa. Oma lapsi oli tuolloin toive, joka ei tuntunut toteutuvan. En ole kateellinen tai katkera niille, jotka lapsia saavat melkein jo ajatuksen voimalla. Enkä yleensä pahoita mieltäni niistä "miksi ette hanki lapsia" puheista. Olen vain kiitollinen siitä mitä meillä on, vaikka se huusikin puoli vuotta putkeen, repii hiuksista ja tällä hetkellä tuppaa hakkaamaan päätään joka paikkaan mikä eteen tulee. Olen kiitollinen kaikesta mitä olen saanut ja olen pahoillani niiden puolesta, jotka eivät tätä tule koskaan kokemaan vaikka se olisikin heidän suurin ja ainoa toiveensa. 

Kuvassa päällä on Mukavaa: panta, harmaa paita ja mekko harmaan paidan alla. Mukavat on hankitty Super Mukavasta Tampereelta ja Weecos.comista. Skeittikengät ovat DC:n ja ovat 2-3 vuotta vanhat. Pinkki laukku on itse virkattu ontelokuteesta ja siinä kulkee käsityöt mukana. Nyt olen suunnitellut, että ostan kesän aikana pari tiettyä vaatetta (kunhan vain tulevat vielä myyntiin) ja sitten en osta ennen syyskuuta yhtäkään vaatetta. Katsotaan miten käy. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti