No, tää tän kertainen juttu lähti liikkeelle yhdestä suuresta turhakkeesta minkä olen saanut päähäni hankkia. Olen vertaillut netissä eri kauppoja ja tuotteita, ja halusin tukea paikallista yritystä joten suuntasimme sinne viime viikonloppuna. Palvelu oli kohtalaista, mutta ei kovin innokasta tai asiantuntevaa. Lupasin kuitenkin palata alkuviikosta asiaan sähköpostilla.
Tiistaina laitoin sähköpostia, että haluamme tilata tämän kalliin tavaran. Odotin vastausta 24 tuntia. Joo, lyhyt aika, tiedän mutta minulle se tuntuu pitkälle! Kun olen monta viikkoa miettinyt ja miettinyt ja vertaillut ja sitten teen päätöksen jonka pelkään peruvani hetkenä minä hyvänsä. Ja sitten laitoin viestin toiseen firmaan, sellaiseen mihin alunperinkin olin tykästynyt. Ja vastaus tuli tunnissa. Vastaus, joka puhkui intoa, myyntiä ja asiantuntemusta. Ja minä sitten innostuin.
Sitten tuli vastaus sieltä ekasta firmasta. Ja nyt mulla on ongelma. Mä kun en halua pahottaa kenenkään mieltä enkä perua sitä ensimmäistä tilausta, vaikka jotenkin tuntuu että ne ei mulle oikeastaan halua edes mitään myydä. Miten ihmisellä voi olla tälläinen ongelma? Tää on se syy, miksi mä en ikinä halua mennä tekemään kauppoja jostain mistä pitäisi tinkiä tai mennä ns. potkimaan renkaita yhteen kauppaan vaikka aion tehdä ostokseni toisesta. Ja ennen kaikkea, miksi mä oon niin hemmetin hätänen?
Tiedän, mulla on oikeus ja oikeastaan ihan velvollisuus ostaa sieltä mistä sain parempaa palvelua. Mutta. Kun. Mä lupasin. Oikeasti, jos kaikki asiakkaat olis näin nössöjä, niin hyvää palvelua ei sais varmaan ikinä mistään.
Kuva ei liity tapaukseen. |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti